بعد از "اتوبوس از ميني بوس بزرگتره"!
تازه کلي هم خرج کاشي و آجر و گچ و آهک و حق العمل و حق حساب و پورسانتاژ و کميسيون و زيرميزي و پول چائي و ..... غيره شده. فرمايش پيامبر اکرم الکي نيست!
نظر های شما (7)
bahareh:
aval inke kolli khandidam. dovom inke nemidoonam ino hatman payambare akram ya rasoole gerami ya kase digeie gofte amma man intor shenide boodam :
har kas KHOD ra beshenasad, PARVARDEGAR ( Ya khoda) e khod ra shenakhte! va in manie ghashangi dare.
مهدی:
ضمن سلام وارادت
من هم حاضرم برای اینکه شما حرفتان را بزنید جان که نه ولی ارادت خود را ابلاغ کنم به هر جهت شما هنرمندید ولی متاسفانه مخاطب کم دارید علت این موضوع هم اینست که جاذبه شما محدود و دافعه وسیع دارید لذا 30 سال است زحماتتان نتیجه فراگیر نداشته . و اما راجع این حدیث نبوی که حتما" ادم بی سوادی نگارش کرده و صحیح آن این است :
من عرف نفسه عرف ربه
یعنی هر که خودش را شناخت خدایش را شناخته
الحق منطق زیبایی است و حرف زیبا از هر که باشد زیباست این گونه نیست .
shiru:
asle jomle bayad in bashad:har ke khod ra beshnasad, khodaye khod ra shenakhte ast.ta inja ke dustan manzure hadi ra nafahmide budand,manande un kasi ke in jomle ra baraye kashikari virayesh karde bude.dorood
علي:
خدايي كه ما ميشناسيم نيازي به اثبات يا جدل در رابطه با وجود يا عدم وجود نداره و به قول شما دعوا فقط بر سر همون پول كاشي و بنا و زير ميزي حاج آقا و غيره است
هادي جان يك سوال دارم كجايي؟ چرا ديگه voa نمياي؟
123:
هادی جان ( میگم هادی جان الکی نیست ، به این دلیل میگم که با هینک قرضی دنیا را نگاه نمیکنی و پای حقوق محرومین که پیش میاد مثل خیلی از رسانه های خارج از ایران آنرا بخاطر خوش خدمتی در پای اربابان قدرت قربانی نمیکنی و این یک ارزش والای انسانیه . من هم قصد تبلیغ و بزرگنمایی ندارم چرا که آنچه از دل برآمده بر دل لاجرم بر دل نشسته).
الغرض آنچه در مورد درآمد حاصله از این کاشیکاری گفتی حرف درستی است.
قاصم:
هرچند این جمله در ظاهر شباهت فراوان به شیوه ی سخنرانی های امام راحل به " سبک هندی " دارد،اما در
زبان اصلی (تازی)دارای معنی است .ودر ترجمه ی فارسی آن هم کافیست به جای خدا،"الله" را قرار دهیم تا متوجه
منظور شویم .البته آیات عظام و حجج اسلام در طول تاریخ با زور دگنک به خورد ما داده اند که با طلوع
اسلام و در سرزمین حجاز بود که اعراب بدوی پی به وجود
خدای نامرئی بردندو بت های عینی را به دور ریختند .
ولی در واقع" الله " هم خدائی بود مانند خدایان متعدد
دیگر اعراب مثل لات و عزّا که پیامبر اسلام برای او
جایگاهی غیر زمینی و نادیدنی قائل شد و اعلام داشت :
هرکه الله را بشناسد ، خدای خود را شناخته است .
بیش از دو هزار سال قبل از این تاریخ بود که متفکری
آریایی گفت :من به زمین ، به آسمان نگاه کردم و با خود اندیشیدم و پی به وجود تو بردم، ای اهورامزدا!
Reza:
parvardgar sefati ast barayeh khoda, shoma momkenast khoda ra ghabool dashteh bashid amma oo raa parvardegar nadanid.
Khoda=Allah
Parvardgar=rab
هادي - بله. پروردگارت يعني آنکه ترا پرورده. گيرم در اين حديث نبوي (اگر بشود اسمش را حديث گذاشت) که از عربي به اين صورت ترجمه شده (نگاه کنيد به کامنت بالائي) آنچه من مي بينم بخوربخور سر آجر و کاشي و گچ و آهک است. همين مصالح، توجه به فرمايش گيج کننده ي حضرت را باعث آمده.
aval inke kolli khandidam. dovom inke nemidoonam ino hatman payambare akram ya rasoole gerami ya kase digeie gofte amma man intor shenide boodam :
(November 26, 2008 10:44 PM)har kas KHOD ra beshenasad, PARVARDEGAR ( Ya khoda) e khod ra shenakhte! va in manie ghashangi dare.